
is een commerciëel beleid gebaseerd op de vier p`s: prijs, product (
productdiffertiatie), promotie en de plaats (de distributie).
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/10058
is een commerciëel beleid gebaseerd op de vier p`s: prijs, product (productdiffertiatie), promotie en de plaats (de distributie).
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/10058
De elementen van de marketing mix zijn > plaats, presentatie, product, promotie, prijs. Zie ook travel mix
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/10965
De elementen van de marketing mix zijn > plaats, presentatie, product, promotie, prijs. Zie ook travel mix
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/10965
is een commerciëel beleid gebaseerd op de vier p's: prijs, product (productdiffertiatie), promotie en de plaats (de distributie).(uit: begrippenlijst economie, 2002)
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/11415
is een commerciëel beleid gebaseerd op de vier p's: prijs, product (productdiffertiatie), promotie en de plaats (de distributie).(uit: begrippenlijst economie, 2002)
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/11415
Geen exacte overeenkomst gevonden.